Jak się właśnie dowiedziałem koszt technologii jest obliczany w następujący sposób.
Technologia = Wartość bazowa * (1 + 0,01 za każdą do tej pory wymyśloną technologię)
Wartości bazowe są zamieszczone na tym wykresie:
Na wykresie widać 19 grup technologicznych o tych samych kosztach bazowych. W każdej erze są 3 takie grupy (oprócz 6 ery z 4-ma grupami).
W sumie mamy 90 technologii w grze. To oznacza, że ostatnia technologia jest droższa o 89% w stosunku do wartości bazowej.
W skrócie można powiedzieć, że jest korzystnie wymyślać agresywnie droższe technologie (belining) aby zredukować koszty.
Koszt technologii
Re: Koszt technologii
Wow paxis!
Jestem pod wrażeniem Twojego analitycznego podejścia do gier strategicznych.
Jestem pod wrażeniem Twojego analitycznego podejścia do gier strategicznych.
Re: Koszt technologii
Jak już wiesz lubię to i sprawia mi to dużo przyjemności. Ale nie wszystko przychodzi łatwo, np. w Endless Space 2 jakiś czas temu chciałem rozgryźć działanie handlu i niestety do dzisiaj nie ma rozwiązania.